MENEDZSERWEBSHOP
KKV-k fejlődését segítem!
Tartalomhoz ugrás
 
Általános szerződési és felhasználási feltételek
 
 
Üzemeltetői adatok
 
·         Fodor Tamás János vezetési tanácsadó
 
·         Székhely: 1074 Budapest Dohány utca 57. 2.e. 10.sz.
 
·         Adószám: 53768823-1-42
 
·         Szerződés nyelve: magyar
 
·         Elérhetőség: menedzserwebshop@gmail.com vagy fodortamasjanos@gmail.com
 
·         Telefon: 06 30 5005729
 
·         Bankszámlaszám: Erste Bank 11600006-00000000-64480383 Másodlagos azonosító: menedzserwebshop@gmail.com
 
·         Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-134133/2017
 
·         Tárhelyszolgáltató elérhetősége: Hostinger International Ltd. 61 Lordou Vironos Street 6023 Larnaca, Cyprus www.hostinger.hu
 
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
 
A webáruház szervezetek, vállalatok fejlesztéséhez, a működés tervezéséhez használható könyveket, leírásokat, Excel file-okat és appokat forgalmaz.
 
Rendelési információk
 
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetők meg. A digitális termékek (e-könyvek, Excel sablonok és appok) kiszállítása elektronikusan, egy letöltést biztosító linken keresztül történik. A fizikai termékek (könyvek) postai szállítással kerülnek a vevőhöz.
Áraink ÁFA mentesek (MAA).
Webáruházunkban termékkategóriák szerint kereshet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékeknél a További információ>-ra kattintva megismerheti a termék rövid leírását, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson az Érdekel gombra. Ekkor egy részletes tájékoztatást kaphat a termékről, a fontosabb Excel sablonoknál próba verziót tölthet le vagy a könyveknél betekinthet az írásba. Ezen az oldalon rendelheti meg a terméket.
 
A megrendelés folyamata
 
1.    A vásárló kiválasztja a megrendelendő tételeket és opciókat. Egy tétel után a Vásárlás folytatása gombra kattintv választhatja a ki a következő tételt.
 
2.    A Tovább a megrendeléshez gombra kattintás után kitölti a vásárló adatait a számla elkészítése és fizikai termék esetén a szállítási cím megadása céljából, majd a Tovább gombra kattint.

3.    Válassza ki a fizetési módot és kattintson a Tovább gombra.

4.    A következő oldalon látja a rendelés összefoglalását. Itt Ellenőrízze a rendelést és fogadja el az ÁSZF feltételeket! Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Ha az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem küldhet megrendelést sem. Kattintson a Rendelés most gombra!

5.    Ha a PayPal/Bank vagy hitelkártya a PayPal oldalán  fizetést választotta, akkor a következő oldalon válasszon a PayPal illetve a Bank- vagy hitelkártya gomb között. Innen átirányítjuk a PayPal illetve a kártyás fizetés oldalára. A vásárolt digitális termék letöltőlinkjét a rendszer automatikusan kiküldi. A számlát a Számlázz.hu fogja kiküldeni.

6. Ha a  Bankkáriya vagy átutalás a SimplePay oldalán" vagy az Banki átutalás saját rendszeren fizetést választotta a rendszer a visszaigazolás oldalra kerül!

7.   Rendszerünk egy e-mail Megrendelés visszaigazolást is küld.

8.   A Számlázz.hu kiküld egy mailt, amelyről letölthető a díjbekérő és amelyen bankkártyával vagy átutalással is fizethet a SimplePay szolgáltatáson keresztül. A fizetési határidő 1 nap.
 
9.   A fizetés után e-könyvek, Excel sablonok és appok esetén egy mailben adjuk meg azt linket, amelyről a terméket letöltheti. A link 3 napig él. A nyomtatott könyvet vagy fizikai terméket postázzuk. A Számlázz.hu kiküldi a számlát.

 
Az adásvételi szerződés létrejötte
 
Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a rendszer a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre közöttünk. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
 
A megrendelés feldolgozása
 
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, digitális termék esetén a visszaigazolástól számítva 1 munkanap.
 
Elállási jog
 
A vevő az elállási jogával akkor élhet, ha még nem kapta meg azt a mailt, amelynek melléklete tartalmazza megrendelt e-könyveket, Excel sablonokat vagy appokat. Az elállás a láblécen található e-mail címen vagy telefonszámon történhet.

Fizetési feltételek
 
A fizetés PayPal segítségével: PayPal számláról vagy bankkártyával. (Előnye, hogy a megvásárolt termék letöltőlinkjét a renszer azonnal, automatikusan átküldi. A számlát a Számlázz.hu küldi ki.
SimplePay rendszeren keresztül: bankkártyával vagy banki átutalással lehetséges. Ebben az esetben a Számlázz.hu egy maillel kiküldi a díjbekérőt vagy a számlát, amely letölthető. A mail "Tovább a fizetéshez" gombjára kattintva fizethet.
Ezeken kívül átutalással fizethet a saját bankján keresztül.
A fizetési határidő díjbekérő esetén 1 nap. A díjbekérő összegének kiállítása után kerül a termék vagy letöltőlinkjének és a már kifizetett számla elküldése.
Ha az értékesítés un. "Kifizető"-nek történt, számla kerül kiállításra 5 napos fizetési határidővel. Mivel adószámos magánszemély vagyok, a kifizetőnek adólevonási, bevallási és befizetési kötelezettsége keletkezik. Ehhez a számla mellett a NAV ONYA felületén kiállított és beküldött "Adóelőleg-nyilatkozat az adóelőleg meghatározása során figyelembe vehető költségekről" megnevezésű nyomtatvány is átküldésre kerül. A "Kifizető" a bérszámfejtés dokumentumát megküldi nekem. A "Kifizető" az adóelőleggel csökkentett összeget fizeti ki átutalással, vagy ha a számlázott teljes összeget kifizette, a NAV nak átutalt adóelőleg visszautalásra kerül.

Szerzői jog
 
A termékek szerzői jogvédelem alatt állnak, ezért a letöltő kizárólag saját célra jogosult használni! A termékeket és azok részeit tilos engedély nélküli elektronikusan másolni és terjeszteni! Az Excel sablonok csak azon a gépen működnek, amelyeken először megnyitották.
 
Garancia
 
Az Excel táblázatokra és appokra 12 hónapos javítási garanciát vállalok. A hibák bejelentése a láblécen található e-mail címen, a Kapcsolat menű segítségével vagy telefonszámon történhet.
 
Panaszok intézése
 
Panaszt a láblécen megadott e-mail címen vagy a Kapcsolat menün keresztül írásban lehet benyújtani. A panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálom és arra érdemi választ adok. Amennyiben panaszt elutasítom, azt írásban megindokom. A szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással, vagy a vevő lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
 
Adatkezelés
 
Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezelem, azok a Szémlázz.hu részére továbbítom a számla kiállítása és elküldése céljából.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek. Erről részletesen a Sütiszabályzatban (GDPR) olvashat!
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Egyéb rendelkezések
 
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
 
Budapest, 2018. november 1., aktualizálva: 2020. november 30., aktualizálva: 2021. február 21.


Fodor Tamás
Vissza a tartalomhoz