MENEDZSERWEBSHOP
KKV-k fejlődését segítem!
Tartalomhoz ugrás
 
Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
 
 
A Megbízott adatai
 
·         Fodor Tamás János vezetési tanácsadó
 
·         Székhely: 1074 Budapest Dohány utca 57. 2.e. 10.sz.
 
·         Adószám: 53768823-1-42
 
·         Szerződés nyelve: magyar
 
·         Elérhetőség: info@menedzserwebshop.site

·         Telefon: 06 30 5005729
 
·         Bankszámlaszám: Erste Bank 11600006-00000000-64480383 Másodlagos azonosító: menedzserwebshop@gmail.com
 
·         Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-134133/2017
 
·         Tárhelyszolgáltató elérhetősége: Hostinger International Ltd. 61 Lordou Vironos Street 6023 Larnaca, Cyprus www.hostinger.hu
 
Rendelhető Excel fejlesztések és  Menedzsment könyvek
 
Szervezetek, vállalatok fejlesztéséhez, a működés tervezéséhez használható speciális Excel sablonok rendelhetők és könyvek terjesztését végző Google Play portál érhető el. A megrendelt sablonok a megbízó kérésére módosíthatók. Az egyszerű módosítások (formázás, egyszerű képlet hozzáadás, diagram formázás) ingyenesen, a bonyolult módosítások új ajánlat alapján történnek.
 
Rendelési információk
 
A megjelenített Excel táblázatok kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetők meg. A módosítások egyeztetése telefonon vagy e-mailen keresztül történik. A kiszállítás elektronikusan, egy letöltést biztosító linken keresztül történik.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint kereshet a Megvásárolható Excel sablonok között. A felsorolt termékeknél a További információ>-ra kattintva megismerheti a termék rövid leírását, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson az Érdekel gombra. Ekkor egy részletes tájékoztatást kaphat a termékről, a fontosabb Excel sablonoknál próba verziót tölthet le vagy a könyveknél betekinthet az írásba. Ezen az oldalon rendelheti meg a terméket.
 
A megrendelés folyamata
 
1.    A vásárló kiválasztja a sablonokat és opciókat. Egy tétel után a Vásárlás folytatása gombra kattintva választhatja a ki a következő tételt.
 
2.    A Tovább a megrendeléshez gombra kattintás után kitölti a vásárló adatait a számla elkészítése és fizikai termék esetén a szállítási cím megadása céljából, majd a Tovább gombra kattint.

3.    Válassza ki a fizetési módot és kattintson a Tovább gombra.

4.    A következő oldalon látja a rendelés összefoglalását. Itt Ellenőrizze a rendelést és fogadja el az ÁSZF feltételeket! Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Megbízott és a Webáruház felhasználója között. Ha az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Kattintson a Rendelés most gombra!

5.    Ha a PayPal/Bank vagy hitelkártya a PayPal oldalán  fizetést választotta, akkor a következő oldalon válasszon a PayPal illetve a Bank- vagy hitelkártya gomb között. Innen átirányítjuk a PayPal illetve a kártyás fizetés oldalára. A vásárolt digitális termék letöltő-linkjét a rendszer automatikusan kiküldi. A számlát a Számlázz.hu fogja kiküldeni.

6. Ha a  Bankkáriya vagy átutalás a SimplePay oldalán" vagy az Banki átutalás saját rendszeren fizetést választotta a rendszer a visszaigazolás oldalra kerül!

7.   Rendszerünk egy e-mail Megrendelés visszaigazolást is küld.

8.   A Számlázz.hu kiküld egy mailt, amelyről letölthető a díjbekérő és amelyen bankkártyával vagy átutalással is fizethet a SimplePay szolgáltatáson keresztül. A fizetési határidő 1 nap.
 
9.   A fizetés után egy mailben adjuk meg azt linket, amelyről a sablon letöltheti. A link 3 napig él. A Számlázz.hu kiküldi a számlát.

 
A megbízási szerződés létrejötte
 
Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a rendszer a megrendelést e-mailben visszaigazolja,  megbízási szerződés jön létre közöttünk. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
 
A megrendelés feldolgozása
 
A létrejött szerződések feldolgozása munkanapokon történik 8-17 óráig. A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a visszaigazolástól számítva 1 munkanap.
 
Elállási jog
 
A Megbízó az elállási jogával akkor élhet, ha még nem kapta meg azt a mailt, amelynek melléklete tartalmazza megrendelt  Excel sablonokat. Az elállás a láblécen található e-mail címen vagy telefonszámon történhet.

Fizetési feltételek
 
A fizetés PayPal segítségével: PayPal számláról vagy bankkártyával. (Előnye, hogy a  letöltő-linket a rendszer azonnal, automatikusan átküldi. A számlát a Számlázz.hu küldi ki.
SimplePay rendszeren keresztül: bankkártyával vagy banki átutalással lehetséges. Ebben az esetben a Számlázz.hu egy maillel kiküldi a díjbekérőt vagy a számlát, amely letölthető. A mail "Tovább a fizetéshez" gombjára kattintva fizethet.
Ezeken kívül átutalással fizethet a saját bankján keresztül.
A fizetési határidő díjbekérő esetén 1 nap. A díjbekérő összegének kiállítása után kerül a termék vagy letöltő linkjének és a már kifizetett számla elküldése.
Ha az értékesítés un. "Kifizető"-nek történt, számla kerül kiállításra 5 napos fizetési határidővel. Mivel adószámos magánszemély vagyok, a kifizetőnek adólevonási, bevallási és befizetési kötelezettsége keletkezik. Ehhez a számla mellett a NAV ONYA felületén kiállított és beküldött "Adóelőleg-nyilatkozat az adóelőleg meghatározása során figyelembe vehető költségekről" megnevezésű nyomtatvány is átküldésre kerül. A "Kifizető" a bérszámfejtés dokumentumát megküldi nekem. A "Kifizető" az adóelőleggel csökkentett összeget fizeti ki átutalással, vagy ha a számlázott teljes összeget kifizette, a NAV nak átutalt adóelőleg visszautalásra kerül.

Szerzői jog
 
A termékek szerzői jogvédelem alatt állnak, ezért a letöltő kizárólag saját célra jogosult használni! A termékeket és azok részeit tilos engedély nélküli elektronikusan másolni és terjeszteni! Az EGYGÉPES Excel sablonok csak azon a gépen működnek, amelyeken először megnyitották.
 
Garancia
 
Az Excel táblázatokra 12 hónapos javítási garanciát vállalok. A hibák bejelentése a láblécen található e-mail címen, a Kapcsolat menü segítségével vagy telefonszámon történhet.
 
Panaszok intézése
 
Panaszt a láblécen megadott e-mail címen vagy a Kapcsolat menün keresztül írásban lehet benyújtani. A panaszt a beérkezésétől számított 10 napon belül megvizsgálom és arra érdemi választ adok. Amennyiben panaszt elutasítom, azt írásban megindoklom. A szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással, vagy a vevő lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
 
Adatkezelés
 
Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezelem, azok a Szémlázz.hu részére továbbítom a számla kiállítása és elküldése céljából.
A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek. Erről részletesen a Sütiszabályzatban (GDPR) olvashat!
A számla tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Egyéb rendelkezések
 
A jelen megbízási szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk rendelkezései az irányadók.
 
Budapest, 2018. november 1., aktualizálva: 2020. november 30., aktualizálva: 2021. február 21, aktualizálva: 2024. július 25.


Fodor Tamás
Vissza a tartalomhoz