Kis- és középvállalatok
fejlődését segítem!










Likvidítás tervezés Projekt tervezés Gantt diagram SWOT analízis Pareto diagramPénzügyi tervezés KontrollingGondolati térkép

MENEDZSERWEBSHOP
Fodor Tamás vezetési tanácsadó
Tartalomhoz ugrás

Fodor Tamás, Üzleti folyamatok fő mutatószámai c. könyv hivatkozásai


 
2. Fodor Tamás, Egyre jobban a kis- és középvállalatok üzleti folyamatmenedzsmentjével, 2017, ISBN 978-963-12-7851-4
   
4. Parmenter, David: Key Performance Indicators: Developing, Implementing, and Using Winning KPIs; IJohn Wiley & Sons, ISBN: 978-1-118-92510-2
 
5. Marr, Bernard: Key Performance Indicators; Pearson, 2012 ISBN 978-0-279-75011-6
    
7. Miskolci Egyetem Anyagmozgatási és Logisztikai Tanszék: JIT-Hagyományos beszállítás http://gepeszjegyzetek.3owl.com/files/Logisztika/LogisztikaA/
 



 
12. OEE.Com:
     
15. Kotler, Philip: Marketing management; Műszaki Könyvkiadó Budapest, 1991 ISBN 963 10 8626 7
 

     

         
https://e-beszamolo.im.gov.hu/oldal/kezdolap
 
27. SC-32 CNC eszterga gépkönyv:
 
https://www.nct.hu/pdf/gepkonyv/SC-32_NCT_hun_2013-09-20.pdf
 
28. etutorials: Data Quality: http://etutorials.org/Misc/data+quality/Part+I+Understanding+Data+Accuracy/Chapter+2+Definition+of+Accurate+Data/
 
29. Ccannel Marketer Report: 12 KPIs To Best Measure Channel Partner Engagement: https://www.channelmarketerreport.com/2018/11/12-kpis-to-best-measure-channel-partner-engagement/
 
30. CIO: The Perfect Order: https://www.cio.com.au/article/181124/perfect_order/?
 
31. GDB Kft. Nemzeti Minőségi Díj és Európai Minőségi Díj pályázata
 
https://www.slideshare.net/fodortamasjanos/gdb-euqa-plyzat-magyar
 
32. Forbes: Nagyot nőtt a magyar cégek termelékenysége, de nincs minek örülni
 
https://forbes.hu/uzlet/nagyot-nott-a-magyar-cegek-termelekenysege-de-nincs-minek-orulni/
 
33. How Brooks Running Races Toward Customer Insight
 
https://media.sproutsocial.com/uploads/2018/05/how-brooks-running-races-toward-customer-insight.pdf
 
34. Brand Equity Importance and Examples
 
https://www.marketingtutor.net/brand-equity-importance-examples/
 
35. Cutting Edge: Why a good corporate reputation is vital to your organization
 
https://cuttingedgepr.com/free-articles/reputation-trust-stakeholder-relations/good-corporate-reputation-important-organization/
 
36. mfort.hu: 300 ezer felett a Provident-ügyfelek száma
 
https://mfor.hu/cikkek/makro/300_ezer_felett_a_Provident_ugyfelek_szama.html
 
37. CFI: What is Customer Profitability Analysis?
 
https://corporatefinanceinstitute.com/resources/knowledge/accounting/customer-profitability-analysis/
 
38. CFI: What is Customer Profitability Analysis?
 
https://corporatefinanceinstitute.com/resources/knowledge/accounting/customer-profitability-analysis/
 
39. Shopify: What is Customer Lifetime Value (CLV)?
 
https://www.shopify.com/encyclopedia/customer-lifetime-value-clv
 
40. fluktuáció.hu: A fluktuáció optimális szintje
 
http://fluktuacio.hu/fogalmak
 
41. HR Evolution: Ilyen volt a 2018-as munkaerőpiac
 
https://hrevolution.hu/ilyen-volt-a-2018-as-munkaeropiac/
 
42. Pardavi Mariann: Hány forintot ér egy jó ötlet a magyar gyárakban? Autopro.hu 2016.03.24.)
 
https://autopro.hu/gyartok/hany-forintot-er-egy-jo-otlet-a-magyar-gyarakban/171120
 
43. MVM 2012. évi fenntarthatósági jelentés http://www.atomeromu.hu/hu/Documents/MVM_FENNT_2013_16_2013_10_30.pdf
 
44. Richter Gedeon 2014-2015. évi Fenntarthatósági jelentése
 
https://www.richter.hu/hu-HU/felelossegvallalas/Documents/Richter_fenntarthatosagijelentes_20142015.pdf
 
45. OTP Vállalati Felelősségvállalási Fenntarthatósági Jelentés, 2015
 
https://www.otpfenntarthatosag.hu/static/otpfenntarthatosag/download/OTP_Csoport_Fenntarthatosagi_jelentes_2015.pdf
 
46. Antariksa, Yodhia : Measuring ROI of Trainig (http://www.slideshare.net/nusantara99/measuring-roi-of-training
 
47. Camm, Barbara: Training Evaluation: Jack Phillips and ROI
 
https://www.dashe.com/blog/evaluation-2/more-on-re-evaluating-evaluation-jack-phillips-and-roi/
 
48. Gallup: The Gallup Q12 Index
 
https://www.goalbusters.net/uploads/2/2/0/4/22040464/gallup_q12.pdf
 
49. Dealer Marketing Magasin: 5 Ways You May Be Killing Your KPIs With Good Intentions: http://www.dealermarketing.com/5-ways-may-killing-kpis-good-intentions/
 
50. How Trek uses Sprout Social to support its social strategy around the globe
 
https://sproutsocial.com/insights/case-studies/trek-bicycle/
 
51.SimpleKpi: Key Performance Indicator (KPI) Reports Explained
 
https://www.simplekpi.com/Blog/KPI-Reports-Explained-A-complete-guide
Vissza a tartalomhoz