Tartalomhoz ugrás
MENEDZSERWEBSHOP
Ugrás a menüre
KKV-k fejlődését segítem!
Ugrás a menüre

Hogyan készíthetünk automatikus üzleti beszámolókat Excelből

Kategória excel Szerző Fodor Tamás Dátum 2024/03/27 Olvasási idő 6:00
Előző blogomban az Excel műveletifolyamatok automatizálásával foglalkoztam a Visual Basic programokra fókuszálva. Mai blogom az üzleti riportok automatikus elkészítésének módjaival foglalkozik a Power Query és Pivot Tábla használatára fókuszálva.

Ismétlődő munkafolyamatok automatizálása Excelben

Kategória excel Szerző Fodor Tamás Dátum 2024/02/20 Olvasási idő 6:45
Széleskörű képességei miatt az Excel az egyik leggyakrabban használt programcsomag, amelynek programozási lehetőségével valóban kiaknázhatja a benne rejlő lehetőségeket és automatizálhatja az unalmas, ismétlődő feladatokat. Ennek eszköze a Visual Basic (VBA), amely automatizálás teljesen új világát nyitja meg. A blogban bemutatom a VBA-t, és azt, hogyan érdemes-e használni az Excel automatizálására.

Excel vagy Google Sheet?

Kategória excel Szerző Fodor Tamás Dátum 2023/08/16 Olvasási idő 5:15
Sablonjaim egy része ezenetúl Google Sheet formátumban is megtalálhatók a webshopomban. Fedezd fel az Excel és a Google Sheet közötti különbséget. Ismerd meg az előnyöket és hátrányokat. Ez segíteni fog a számodra legmegfelelőbb sablon kiválasztásában!

Excel sablon, vagy saját táblázat készítés?

Kategória excel Szerző Fodor Tamás Dátum 2022/07/05 Olvasási idő 4:45
Korábban már írtam egy blogbejegytést az Excel sablonok használatának előnyeiről. Most találtam egy írást, amely szintén ezzel a témával foglalkozik. Most a saját gondolataimat hozzátéve, közzéteszem.

A táblázatkezelők (Excel táblázatok) három típusa

Kategória excel Szerző Fodor Tamás Dátum 2021/10/26 Olvasási idő 6:45
Az elmúlt napokban egy érdekes cikket olvastam a táblázatkezelők használatáról szóló kutatás eredményéről.
A 2018-ban alapított GRID cég csapata több tízezer táblázatot elemzett a táblázatkezelők használatáról. Arra a következtetésre jutottak, hogy a világ szinte minden táblázatát három dolog valamelyikére használják.

4 ok, amiért érdemes Excel sablonokat használni

Kategória excel Szerző Fodor Tamás Dátum 2020/09/25 Olvasási idő 1:30
Az Excel sablonok támogatják az ismételhetőséget és a hatékonyságot. Új táblázatok elkészítése a tervekhez, riportokhoz, projekthez vagy pályázatokhoz értékes időt és pénzt vesz igénybe. Ehelyett használjon Excel sablont és összpontosítson a tartalomra és a feladatok elvégzésére. Szükség esetén a sablonok testre szabhatok.
Vissza a tartalomhoz
Alkalmazás ikon
Fodor Tamás vezetési tanácsadó Telepítse ezt az alkalmazást a kezdőképernyőjére a jobb élmény érdekében
Érintse meg a(z) Telepítési gomb iOS-on elemet, majd a "Hozzáadás a képernyőhöz"