MENEDZSERWEBSHOP
KKV-k fejlődését segítem!
Tartalomhoz ugrás

Professzionális 2 dimenziós kis-adatbázis készítés 4 lépésben

Korábbi blogomban írtam az Excel táblázatok háron típusáról. Ezek közül az egyik fajta a kis-adatbázisok. A
felhasználók általában ilyen kis-adatbázisok készítésével kezdik az Excel használatát, amikor bármilyen nyilvántartást kell készíteni: ügyféllisták, leltár, tagnyilvántartás stb.
Ezek a fájlok egyetlen képletet is tartalmazhatnak (pl. a leltárbantalált téteéek összértéke).
Négy fajtájuk van, a legegyszerűbb a kétdimenziós. Jelen blogomban ezek professzionális változatának egyszerű és gyors elkészítésével foglalkozom.
Fodor Tamás | 11/4/2022

Professzionális kis adatbázisok Excelben

Legútóbbi blogomban az Excel táblázatok három típusával foglalkoztam. Ezek közül az első "Kis adatbázísok" néven szerepelt .
Ebben a blogomban arról írok, hogy egy professzionális adatbázis létrehozása Excelben elég bonyolult folyamat és ezért elhatároztam, hogy ilyen adatbázisok elkészítéséval is segítem a kkv szektort és az egyéb szervezeteket. Az első ilyen, a már kapható Humán erőforrás menedzsment (HEM) adatbázis.
Fodor Tamás | 29/1/2022

A táblázatkezelők (Excel táblázatok) három típusa

Az elmúlt napokban egy érdekes cikket olvastam a táblázatkezelők használatáról szóló kutatás eredményéről.
A 2018-ban alapított GRID cég csapata több tízezer táblázatot elemzett a táblázatkezelők használatáról. Arra a következtetésre jutottak, hogy a világ szinte minden táblázatát három dolog valamelyikére használják.
Fodor Tamás | 26/10/2021

4 ok, amiért érdemes Excel sablonokat használni

Az Excel sablonok támogatják az ismételhetőséget és a hatékonyságot. Új táblázatok elkészítése a tervekhez, riportokhoz, projekthez vagy pályázatokhoz értékes időt és pénzt vesz igénybe. Ehelyett használjon Excel sablont és összpontosítson a tartalomra és a feladatok elvégzésére. Szükség esetén a sablonok testre szabhatok.
Fodor Tamás | 25/9/2020

Egy sokoldalú, hatékony Gantt diagram

A Gantt diagram egy nagyon hasznos és hatékony eszköz a projektek tervezésére és előrehahaladásuk ellenőrzése során. Sokszor késztettem ilyet.
Általában egy Excel táblázatot használtam erre. A vizszintes sorokat a feladat megnevezése, a feladat kezdete, a feladat vége és az idő egységeire, például hónapokra osztva, az utóbbi cellákban általában egy "X" betű begépelésével jeleztem, hogy az így jelölt időintervallumban a feladat végrehajtása tart még. Azt hiszem ilyet mindenki készített, aki projektek menedzselésével foglalkozott. Ennek a módszernek a legnagyobb hátrány, hogy a táblázat elkészítése időigényes és az "X" betűk begépelése odafigyelést és szintén időt vesz igénybe...
Fodor Tamás | 27/10/2018
Vissza a tartalomhoz