Előző blogomban az Excel műveletifolyamatok automatizálásával foglalkoztam a Visual Basic programokra fókuszálva. Mai blogom az üzleti riportok automatikus elkészítésének módjaival foglalkozik a Power Query és Pivot Tábla használatára fókuszálva.
Széleskörű képességei miatt az Excel az egyik leggyakrabban használt programcsomag, amelynek programozási lehetőségével valóban kiaknázhatja a benne rejlő lehetőségeket és automatizálhatja az unalmas, ismétlődő feladatokat. Ennek eszköze a Visual Basic (VBA), amely automatizálás teljesen új világát nyitja meg. A blogban bemutatom a VBA-t, és azt, hogyan érdemes-e használni az Excel automatizálására.
Sablonjaim egy része ezenetúl Google Sheet formátumban is megtalálhatók a webshopomban. Fedezd fel az Excel és a Google Sheet közötti különbséget. Ismerd meg az előnyöket és hátrányokat. Ez segíteni fog a számodra legmegfelelőbb sablon kiválasztásában!
Korábban már írtam egy blogbejegytést az Excel sablonok használatának előnyeiről. Most találtam egy írást, amely szintén ezzel a témával foglalkozik. Most a saját gondolataimat hozzátéve, közzéteszem.
Az elmúlt napokban egy érdekes cikket olvastam a táblázatkezelők használatáról szóló kutatás eredményéről.
A 2018-ban alapított GRID cég csapata több tízezer táblázatot elemzett a táblázatkezelők használatáról. Arra a következtetésre jutottak, hogy a világ szinte minden táblázatát három dolog valamelyikére használják.
A 2018-ban alapított GRID cég csapata több tízezer táblázatot elemzett a táblázatkezelők használatáról. Arra a következtetésre jutottak, hogy a világ szinte minden táblázatát három dolog valamelyikére használják.

Az Excel sablonok támogatják az ismételhetőséget és a hatékonyságot. Új táblázatok elkészítése a tervekhez, riportokhoz, projekthez vagy pályázatokhoz értékes időt és pénzt vesz igénybe. Ehelyett használjon Excel sablont és összpontosítson a tartalomra és a feladatok elvégzésére. Szükség esetén a sablonok testre szabhatok.